Bij de meeste implementaties speelt de inkoopfactuurverwerking wel een rol. Het staat of valt vaak met hoe je dit implementeert. Bij de meeste implementaties wordt d.3 centraal gezet voor opslag van de documenten en zorgen we middels de workflow voor de routering binnen de organisatie voor het goedkeuren van de inkoopfactuur. Uiteraard zorgen we ervoor dat het gekoppeld is aan uw boekhoudsysteem zodat daar uiteindelijk de betaling plaats kan vinden.
De kracht van inkoopfactuur verwerking is het optimaal inzetten van je IT omgeving.
Digitale facturen komen binnen via een mailbox. Door deze mailbox te gebruiken voor automatische export van facturen voor verdere verwerking zorgt ervoor dat je hier al veel minder handelingen nodig hebt. Daarnaast hebben we scanapplicatie i.c.m. een Classificeer module om de leveranciers te herkennen en optioneel worden ook de boekingsregels voorgesteld. Door een goede integratie met een ERP systeem kan dit verder geoptimaliseerd worden binnen de organisatie i.c.m. een eigen routering workflow.
Dit proces wordt naar wens ingericht zoals uw organisatie er graag mee wil werken. We gaan graag met u dit proces bespreken voor een optimaal resultaat.
Heeft u interesse?